24.11.14

Adventslängtan

Äntligen! Snart så är det advent. November är bara en lång grå vänta på allt glitter som snart ska komma. Ni förstår jag älskar julen, gemenskapen och lugnet. Finns inget så rofyllt som de där dagarna mellan jul och nyår. 

Julstärnan hänger på plats. Hasar runt i raggsocker här hemma. Det har börjat gro en bra känsla i magen. Inte är den stark men ändå en känsla om att det kommer ordna sig. Att bli påtvinngad drastiska livsstilsförändringar är omtumlande.  
Men hoppet. Det gör så mycket. 

 Sakta har det börjat sjunka in allt det nya. Att det inte kommer bli som förut. Att det kommer bli annorlunda. Men ändå allt måste inte vara förstört för det. Det blev bara väldigt annorlunda mot vad jag sett framför mig. Men jag ska banne mig göra det bästa av det. 

1 kommentar:

  1. Så vackra bilder!! Hoppas det ska bli bra med allt det nya!

    SvaraRadera