20.3.14

Always be an unicorn if you can

Godmorgon! Vad skönt det känns att vara vaken och sedan mötas av introt till Luftenshjältar på radion. Nostalgi. Min garderob innehåller ett antal vita t-shirtar som jag aldrig använder. Varför? Jo, för att jag + vitt är lika med fläckar. Igår ägnade jag ett par timmar åt att rädda en av dem. Med textilfärg knåpade jag ner ett av mina favorit citat.  
Pilligt men det var värt det för jag älskar resultatet. Roligt att kunna ge en tingest ett nytt liv. 

Lite annat fint från igår. Hade en bublande känsla att det minsann fanns något som behövde firas igår. Så det blev bananplättar med mumsiga tillbehör. 

Ni som följer mig på Instagram (johannasinspo) har redan sett den. Min bortglömda tekopp. För fin för att vara bortglömd så nu använder jag den flitig. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar