5.11.13

Putsen är väck

Äntligen, i lördags fick vi ut det sista av detta otäcka, dammiga och tunga pulver. Idag hoppas jag på att snickarna tittar förbi. Vi har inte riktigt rivit klart än. Alla golven på botten måste rivas upp och mer panel på ovanvåningen ska bort. Men ett delmål är nått, putsen är väck. Skönt!
 Jag hoppas på att vädret håller i sig. Vi önskar oss en mild vinter så vi kan arbeta på så ostört som möjligt. Mörkret är mysigt. Men att de timmar jag kan fotografera är så få ger mig spunk. 


Timmarna vi inte är i huset då skriver och ritar jag. Tänkte att jag snart skulle kunna visa er några skisser. Idag är en bra dag!

"Storms make trees take deeper roots" 

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Ni är riktiga kämpar!!! /M

    SvaraRadera
  2. Grattis! Ett delmål uppnått och det kommer garanterat att bli toppen :)

    SvaraRadera