14.9.13

Återhämtning

Det finns nog inte något jag är sämre på än just återhämtning. Att låta huvud och kropp få den vila som den behöver. Smällen jag fick i april tvingar mig att ta hand om mig. Jag är helt enkelt tvungen att välja vad jag vill lägga min tid på prioritera. För vilar jag inte kan jag inte hålla balansen. Samma sak om jag inte motionerar. Så det är bara lära sig att ta små pauser. Idag blev det en kopp te och lite gott i sällskap med en bra bok.  
Photo: Johanna Egemar
 
There's probably not something I'm worse at than just recovery. Allowing the head and body get the rest it needs. The Slap I received in April, forcing me to take care of me. I simply had to choose what I want to put my time and prioritize. Because if I do not rest, I can not keep balance. Same thing if I do not exercise. So just learn to take small breaks. Today was a cup of tea and a bit of good in the company of a good book.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar