6.5.13

Hep Hep

Det kanske aldrig kommer bli några Lilla Ålandstolar vid mitt köksbord. Men pinnstolar ska jag minsann ha. De senaste året har jag spanat och köpt så fort jag kommit över ett vettigt exemplar och nu är samlingen äntligen full. Min första tanken var att alla skulle bli vita men nu har jag nog tänkt behålla de trärena och den gröna som de är. Älskar patinan på dem men vi får se om det faller bra ut med helheten i köket. 

Photo: Johanna Egemar

There may never be any Lilla Åland chairs at my kitchen table. But wooden chairs, I certainly have. The past year I have been checking and bought as soon as I come across a decent item, and now the collection is finally complete. My first thought was that everyone would be white but now I have enough thought to keep the wood clean and green as they are. Love the patina on them but we'll see if it turns out good with the big picture in the kitchen.

1 kommentar:

  1. Vilka härliga, färggranna pinnstolar! Blir riktigt avundsjuk :)

    SvaraRadera