27.4.13

Tea Time

Som sagt jag blir lite bättre dag för dag. Jag är tillbaka på jobbet, superglad samtidigt ledbruten av träningsvärk. Glömmer alltid hur mycket muskler det krävs att jobba i färghandel. Min te samling varierar och växer med säsongerna, nu är det dax att plocka fram de lite mer fruktiga och lätta teer. Älskar att samlingen också består av så många personliga saker. Ormen smidde pappa till mig när jag var mindre, visst är han duktig? Näver asken har farmor gjort. Tekannan är mitt senaste loppisfynd. 

As I said I get a little better every day. I'm back at work, super happy while lame of muscle soreness. Always forget how much muscle is required to work in the paint shop. My tea collection varies and is growing with the seasons, now it's time to pick up the slightly more fruity and light teas. Love that collection also consists of so many personal things. The snake forged father to me when I was smaller, He sure is skilled? Birch bark box grandmother has done. The teapot is my latest flea market finds. Tin Can and the old wooden box I received from friends they fit me. Glass jars are from Granit.

Photo: Johanna Egemar

2 kommentarer: