14.4.13

Hello!

Nu vet jag inte vart jag ska börja eller sluta. I söndags, för en vecka sedan, blev jag sjuk. Det blev ambulans till sjukhuset som jag fick lämna först i fredags efter flertalet undersökningen och provtagningar. Jag är matt, trött har svårt med balansen och är för tillfället helt döv på ett öra. Vilket är skrämmande. Man får helt klart perspektiv på livet och helt andra värderingar när något såhär plötsligt inträffar. Jag blir starkare för varje dag och jag sätter ena foten framför det andra. Jag hoppas snart kunna veta vad det är som har hänt med mig. Målet nu är att klara av alla små vardagsbestyr hemma och så snart som möjligt kunna jobba igen. Jag vet att ni kommer ha förståelse för att bloggandet blir lidande.    

Illustration ur ett av mina loppisfynd
Now I do not know where to begin or end. On Sunday, a week ago, I was sick. It was an ambulance to the hospital as I had to leave the first on Friday after several survey and sampling. I'm matt tired, have difficulty with balance and is currently completely deaf in one ear. Which is scary. You get clear perspective on life and all other values ​​when something like this happens suddenly. I get stronger every day and I put one foot in front of the other. I hope soon to know what has happened to me. The goal now is to manage all the little daily activities at home and as soon as possible to be able to work again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar