21.4.13

Balancing & Energizing

Äntligen börjar jag känna mig som mig igen. Balansen blir stadigare med varje dag som går. Med balansen kommer energin. Energin att umgås, att skriva, att fotografera, att jobba, att drömma, att planera och att starta nya projekt. 

När The Organic Oil Co. slog upp portarna till sin webbutik blev jag så nyfiken på deras produkter så jag beställde hem deras Body Oil för att prova. Jag gillar den, mycket! Luktar fräsch av  naturliga dofter och min torra hud älskar den. Det som tilltalade mig var att alla deras produkter är giftfria och framtagna av råvaror som är ekologiska och rättvisa.    
Photo: Johanna Egemar

Finally, I start to feel like me again. The balance becomes more stable with each passing day.  With the balance of the energy. The energy to socialize, to write, to photograph, to work, to dream, to plan and to start new projects.

When The Organic Oil Co. opened the doors to its online store, I was so curious about their products so I ordered home their Body Oil to try. I like it a lot! Smells of fresh natural scents and my dry skin loves it. What appealed to me was that all their products are non-toxic and produced from raw materials that are organic and fair.

1 kommentar:

  1. Hoppas du kryar på dig. Har just hittat din blogg. Gillar den tack vare kvaliteten på bilder och ren och snygg layout. Kommer börja följa den framöver.

    SvaraRadera