21.2.13

This is me!

Jag, jag är ganska ordentlig även om det bor en tidsoptimist i mig. Jag har högskolepoäng i ekonomi, socialt arbete, kulturhistoria och design. Jag provar mig fram helt enkelt. Jag är fortfarande ung säger de. Jag längtar mig ofta ut på landet och drömmer om att äga en katt.   
Jag älskar inredning, design, färg, tapeter, konst, vegetarisk mat, choklad, historia, resor (små som stora), att vara kreativ, att få måla, sy och skapa.  

Jag dricker mycket grönt te. Det här är favoriten just nu, i finaste förpackningen dessutom.   

 Jag letar inspiration hela tiden och jag har så många idéer så det skulle ta flera livstider att förverkliga alla. Jag är envis, målmedveten (när jag vet vart jag ska), en drömmare, energisk, glad, ärlig, bestämd intresserad och vetgirig. Jag har mycket fantasi (den växte aldrig bort vilket jag är tacksam för).   


Dåliga dagar inträffar men de är sällsynta. Då har jag tavlan i köket som påminner mig om att det finns de som haft sämre. 

Spännande tema hos fabriken den här torsdagen! Som ni redan vet ansöker jag om medlemskap. 

I, I'm pretty decent although there lives a time optimist in me. I have credits in economics, social work, culture, history and design. I try my way quite easily. I'm still young, they say. I love interior design, paint, wallpaper, art, vegetarian food, chocolate, history, travel (small and large), to be creative, to paint, sew and create. I drink a lot of green tea. This is the favorite right now, in the finest package also. I'm looking inspiration all the time and I have so many ideas, so it would take several lifetimes to realize all. I'm stubborn, single-minded (when I know where I'm going), a dreamer, energetic, cheerful, honest, determined interested and eager to learn. I have a lot of imagination (it never grew away which I am grateful). Bad days happen but they are rare. Then I have the board in the kitchen that reminds me that there are those who had worse.

1 kommentar:

  1. Spännande läsning!! Varför är det alltid snyggare förpackningar till grönt te :)) Ha det gott. Kram Anna

    SvaraRadera