9.2.13

Svenskt Tenn

Jag hann med att klämma in en liten tur till Svenskt Tenn när jag var i Stockholm. Deras nya butik är fantastisk. Just nu visar de utställningen To Be Perfectly Frank skapad av Michael Anastassiades.  Michael har gjort en nytolkning av Josef Franks design och kommit upp med en serie nya produkter för  Svenskt Tenn. Gå dit och titta för utställningen är mycket vacker. Jag passade på att göra ett par inköp samtidigt. Bild på vad det var kommer snart. 

Photo: Johanna Egemar

I managed to squeeze in a trip to the Svenskt Tenn when I was in Stockholm. Their new store is fantastic. Right now is the exhibition To Be Perfectly Frank created by Michael Anastassiades. Michael has done a reinterpretation of Josef Frank designs and come up with a series of new products for Svenskt Tenn. Go there and look for the exhibition is very beautiful. I took the opportunity to make a few purchases at the same time. Picture of what that was coming soon.

1 kommentar:

  1. Gud, så snyggt!
    Jag får jämt typ 100 idéer när jag tittar in här hos dig. Kul och lite jobbigt samtidigt, hur ska jag hinna med allt jag vill göra och fixa och dona? ;-)

    SvaraRadera