5.2.13

Sockholm Furniture Fair

Nu sitter jag på tåget mot Stockholm med en spännande dag framför mig. Det först stoppet blir Älvsjömässan och Stockholm Furniture Fair. Mitt första besök på möbelmässan så det kommer garanterat bli intressant. Sedan är planen att jag ska till Fotografiska och se David Lachapelle. Sedan får jag se vad jag hinner med, för på kvällen ska jag träffa kurskamraterna från Lotta Agatons stylistkurs på Beckmans. Åh, vad fantastiskt roligt det ska bli. Stockholm! Here I come!
Stockholm in the summer Photo: Johanna Egemar 
Now I sit on the train to Stockholm with an exciting day ahead of me. The first stop is Älvsjömässan, and Stockholm Furniture Fair. My first visit at the furniture fair so it will certainly be interesting. Since the plan is that I'm going to Fotografiska and see David LaChapelle. Then I see what I have time for in the evening I will meet classmates from Lotta Agatons stylist course at Beckmans. Oh, what great fun it will be. Stockholm! Here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar