18.12.12

Package Wrapping

Jag har funnit min vän i symaskinen nu när det ska slås in paket. Paketen blir extra fina när man syr i pappret, blandar färgen på trådarna och leker med sömmarna. Kom på att jag kunde göra inslagspapper genom att lägga en gammaltidning i kopiatorn och kopierar på vanligt skrivarpapper. Så fint att kunna läsa de gamla platsannonserna.   

Å så har jag hunnit göra en girlang med kottar men jag har inte hunnit bestämma vart den ska få hänga.  

Photo: Johanna Egemar
I have found my friend in the sewing machine now that I'm going to wrap packages. The packages will be extra nice when sewing the paper, blending the color of the threads and playing with stitches. I found that I could do the wrapping paper by adding an old newspaper in the copier and copies on plain printer paper. So nice to be able to read the old place ads.

1 kommentar:

  1. Åh, så fint!!!
    Vill kopiera och sy direkt :)
    har lite gamla tidningar som jag hittade i väggen när vi renoverade.
    Kram Malin

    SvaraRadera