30.12.12

New Year's outfit

Jag har inte haft lust att åka till stan för att shoppa en nyårs outfit. Tycker inte om hysterin som blir under rean, brukar inte finnas något kvar som jag vill ha ändå. Så i år ska jag återanvända någon av dessa två som jag redan har. Så vilken ska det bli, den kleinblåa eller den mörkblå med spetsar? Jag gillar båda så har ni inga invändningar så kommer jag få bestämma mig i sista minuten.  

I have not had the desire to go to town to shop for a New Year's outfit. Do not like the hysteria that gets during the sale, do not tend to be something that I want anyway. So this year I'll be using one of these two that I already have. So which will it be, the Klein blue or the dark blue with lace? I like both so do you have no objections, I will make up my mind at the last minute.

5 kommentarer:

  1. Visst är det gräsligt med rea-hysterin? Usch. Jag tycker om den kleinblåa, jättefin ihop med ditt röda hår!

    SvaraRadera
  2. Håller med, åker nästan aldrig på mellandagsrea längre :-)) Vilken fin blogg du har! Båda plaggen du visar är fina, lycka till med valet!
    Kram Paula & Gott Nytt År lite i förskott :-)

    SvaraRadera
  3. Så fint och snyggt här. Gillar det jag ser när jag tittar in och återkommer gärna!
    Jag håller på den blå klänningen. Snygg!
    Gott nytt år och tack för din fina kommentar hos mig.// Nanna

    SvaraRadera
  4. Skön känsla när man bestämmer sig för att man kan fynda i sin egen garderob i stället för att trängas i reahysterin! Det kommer bli fint vilken som! Hoppas du får en fin kväll och ett gott nytt år!

    SvaraRadera
  5. Den blå är tjusig tycker jag!! Coola foton också :)

    SvaraRadera