2.12.12

Fina vänner är som glitter

De gör liksom allt lite extra roligt. Idag har vi "nästan" varit på auktion. Jag hade ställt väckarklockan för att kunna komma iväg i tid och hinna hämta upp Frida på vägen. Allt gick bra, vi parkera och promenerade till auktionshuset.Frida undra om det inte var lite väl tidigt med auktion klockan halv tio en söndag? Väl där uppdagas det att jag tagit fel på tiden. Auktionen började kl 11. Så istället för auktion så fick de bli te med saffrans smak hemma hos Frida.          
 Jag blev riktigt sugen på att göra egna kottar med glitter.
Rådjuret i mässing är ett bra exempel på hur skicklig Frida är på att hitta riktigt fina saker på loppisar.   
Photo: Johanna Egemar

Sedan önskar jag att jag var så organiserad att jag kunde ha en klädställning framme. Älskar kjolen med paljetter som hon sytt till nyår. 

They do everything a little extra fun. Today we have "almost" been at auction. I had set the alarm clock to get away in time and able to pick up the Frida on the road. Everything went well, we park and walked to the auction house. Frida wonder if they were a bit too early with the auction at half past nine on a Sunday? Once there discovered that I made ​​a mistake at the time. The auction started at 11am. So instead of auctioning it had to be tea with saffron taste the home of Frida.

2 kommentarer:

  1. Var nog meningen att du skulle få njuta glitter i stället :) Jättefina arrangemang och bilder. Så snyggt med klädställningen och stjärnan!

    SvaraRadera