17.12.12

En vecka kvar till jul..

och jag säger som alla andra, nu hinner jag inte riktigt med. Dagarna springer ifrån mig och bloggen blir lidande. I morgon hoppas kunna pricka de ljusa timmarna och fota. Så länge bjuder jag på bilder från min Pinterest som idag fick hela 400 följare. Jag hoppas ni vet att ni kan följa mig med bloglovin eller facebook med. Det är så härligt att se att det är allt fler som hittar hit. Hoppas ni känner er välkomna.     
Source: 1, 2 (3,4 &5 unkown)

One week left until Christmas, and I say as everyone else, now I do not really have time to play anymore. The days run from me and the blog suffers. Tomorrow hope to timing the bright hours and take pictures. As long I offer pictures from my Pint rest as today got the whole 400 followers. I hope you know that you can follow me with bloglovin and facebook too. It is so wonderful to see that there are more and more people find their way here. Hope you feel welcome.

1 kommentar: