5.12.12

Candelsticks












 Vad glad jag är att jag sitter hemma inne i värmen nu och slipper slirar runt i trafiken mer. Jag har tänt några ljus, spelar Mumford & Sons och njuter av att se hur världen utanför blir allt mer mjuk och konturlös.  



Häromdagen upptäckte jag att jag har en ansenlig samling ljusstakar (utöver mässingsljusstakarna som jag avsiktligt samlat på). Jag kunde inte bestämma mig för vilka jag skulle ha vart, så alla åkte fram på köksbordet. De var ett gäng. Kan vi inte göra detta till en liten blogg utmaning? Vad samlar ni på? Posta ett inlägg och lämna en länka i kommentarsfältet här. Jag är nyfiken!


Photo: Johanna Egemar
I am so happy that I'm sitting at home inside the heat now and avoid slipping around in traffic more. I lit some candles, play Mumford & Sons and enjoys seeing how the outside world is becoming more soft and without contours. The other day I discovered that I have a considerable collection of candlesticks (in addition to brass candlesticks that I deliberately collected). I could not decide which I would have each, so all went up on the kitchen table. They were many. Can not we make this a little blog challenge? What collects you at? Post a message and leave a link in the comments here. I'm curious!

2 kommentarer:

  1. Det kallar jag en samling! Vackert :)

    SvaraRadera
  2. Imponerande samling! De gamla sirliga blir så fina ihop den moderna vita. Jag har en hang-up på kökshanddukar och krokar. Och en massa annat med... Hinner jag ska jag fota!

    SvaraRadera